Arzum’un Dinamik Pazarlama Lideri: Seda Simur Büyükkucak
Türkiye’nin önde gelen ve yenilikçi elektrikli ev aletleri markası olan Arzum, stratejik büyüme ve global pazarlardaki pozisyonunu güçlendirmek amacıyla deneyimli bir isimle güçlendi. Bu doğrultuda, Seda Simur Büyükkucak şirketimizin yeni Pazarlama Direktörü olarak göreve başladı.
Büyükkucak, kariyerine uluslararası ve ulusal birçok prestijli kurumda önemli pozisyonlar alarak geniş bir deneyim yelpazesiyle devam etti. Üsküdar Amerikan Lisesi’nden mezun olduktan sonra, 2001-2005 yılları arasında Koç Üniversitesi İşletme Bölümü’nde eğitimini tamamladı. Ardından, yüksek lisansını Barcelona’daki EADA Business School’da, pazarlama alanında tamamlayarak stratejik pazarlama ve yönetim becerilerini pekiştirdi.
İş hayatına Arçelik A.Ş.’nde başlayan Büyükkucak, burada ürün yönetimi ve pazarlama iletişimi alanlarında önemli projeler yürüttü. 2011 yılında Redbull’da Pazarlama Müdürü olarak görev alarak marka iletişimi ve stratejilerini yönetti. Aynı yıl sonunda, kariyerine Vodafone Türkiye’de devam etti ve 12 yıl boyunca çeşitli önemli pozisyonlarda yer aldı.
- 2011-2023: Vodafone Türkiye’de Marka Stratejisi ve Pazarlama İletişimi Müdürlüğü
- Varlık gösteren segmentlerin yönetiminden sorumlu Kıdemli Pazarlama Müdürü
- Çevik Pazarlama organizasyonunun oluşturulmasına öncülük
- Vodafone’un 4.5G Kapsama Stratejisi ve Dijital Sadakat Platformu gibi büyük projelerde liderlik
Eylül 2023 itibarıyla, Arzum ailesine katılan Büyükkucak, şirketimizin hem yurt içi hem de yurt dışındaki pazarlama faaliyetlerini yeni bir vizyon ve dinamizmle yönlendirmeye başladı. Çoklu kanal stratejileri ve global yolculuğumuzda öncü rol üstlenerek, markamızın sürdürülebilir büyümesine katkıda bulunacaktır.
Arzum’un yenilikçi ve müşteri odaklı yaklaşımını pekiştirmek amacıyla göreve başlayan Seda Simur Büyükkucak’a başarılar dileriz.