Türkiye’nin önde gelen iş yeri alışveriş platformu Avansas, güçlü pazarlama ekibine yeni bir isim katıyor: Nevra Duygu Duru. Duru, şirketin marka stratejilerini yönetecek ve SOHO büyüme alanında inovatif projeleri hayata geçirecek.
İş dünyasının ihtiyaçlarına tümden çözümler sunan ve kırtasiye, temizlik, gıda, mutfak gereçleri ve teknolojik ürünleri tek çatı altında toplayan Avansas, bu alandaki liderliğini sürdürebilmek adına stratejik bir adım attı. Yeni Brand Marketing & SOHO Growth Direktörü olarak göreve başlayan Nevra Duygu Duru, şirketin pazarlama vizyonunu güçlendirecek ve markanın dijital dönüşümünü hızlandıracak.
Nevra Duygu Duru, kariyerine prestijli eğitim kurumlarında aldığı eğitimlerle başladı. Robert Kolej ve Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü mezunu olan Duru, ardından ABD’deki Cornell Üniversitesi’nde MBA programını tamamladı. Profesyonel kariyerinde önemli şirketlerde üst düzey pozisyonlarda görev aldı. 1998 yılında Procter & Gamble’da Ürün Müdür Yardımcısı olarak başlayan kariyeri, Turkcell’de Bireysel ve Kurumsal Pazarlama Departmanlarında uzman ve müdür pozisyonlarını kapsadı.
Sonrasında Turkcell Superonline’da Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak şirketin pazarlama stratejilerini yönetti. Daha sonra Türk Telekom’da Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaya başladı. Kariyerinde ayrıca Philips Aydınlatma ve Mars Athletic gibi büyük markaların pazarlama departmanlarında üst düzey yöneticilik deneyimleri bulunuyor. Duru, sektörde edindiği geniş vizyon ve liderlik tecrübesiyle Avansas’ın pazarlama ve büyüme stratejilerine yön verecek.