1. Haberler
  2. Ekonomi
  3. ECE Türkiye, 2023 Yılında Kiralama Performansını Güçlendirdi

ECE Türkiye, 2023 Yılında Kiralama Performansını Güçlendirdi

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ECE Türkiye’nin 2023 İlk Sekiz Ayı Kiralama Başarıları

Alışveriş merkezi yönetimi, proje geliştirme, kiralama, mimari ve konsept planlama, bütçeleme ile finansal ve hukuki hizmetlerin tamamını tek çatı altında toplayan ve sektörde öne çıkan ECE Türkiye, 2023 yılının ilk sekiz ayında önemli başarılara imza attı. Bu dönemde toplamda 47 bin metrekarelik alanda 152 yeni kiralama ve yenileme sözleşmesi gerçekleştirildi.

Yönetmekte olduğu yaklaşık 200 alışveriş merkezi ile Avrupa’nın lider alışveriş merkezi işletmecisi Alman ECE Marketplaces’in önemli bir parçası olan ECE Türkiye, sektördeki güçlü konumunu her geçen gün pekiştiriyor. ECE Türkiye Kiralama Direktörü Burak Dalgın, yaptığı açıklamada, “2023 yılının ocak ve ağustos ayları arasında hem mevcut kontratlarımızı yeniledik hem de yeni mağazalar ve mağaza renovasyonları için perakendecilerle yeni anlaşmalar imzaladık. Bu başarı, piyasa koşullarında gösterdiğimiz güçlü performans ve sektördeki güvenilirliğimizin en büyük göstergesidir” dedi.

Yönetilen Portföy ve Kiralama Faaliyetleri

ECE Türkiye, yaklaşık 600 bin metrekare kiralanabilir alanı ve 2.500’den fazla kira sözleşmesini yönetiyor. Güçlü ve prestijli alışveriş merkezleri portföyüyle dikkat çeken firma, dokuz aktif ve üç inşaat aşamasındaki merkezi de kapsayan toplam 12 alışveriş merkezine sahip. İnşaatı devam eden projelerle birlikte toplam kiralanabilir alanın büyüklüğü ve yönetilen kira kontratları artmaya devam ediyor.

Burak Dalgın, “Yüksek kiralama performansımız, alışveriş merkezlerimizin markalar için cazip ve sürdürülebilir perakende noktaları olduğunu açıkça gösteriyor. Bu başarı, sektörümüzdeki güvenilirliğimizin ve istikrarımızın en büyük kanıtıdır” ifadelerini kullandı.

Stratejiler ve Güncel Çalışmalar

ECE Türkiye, değişen tüketici taleplerine uygun olarak, mağaza karmasını güncel tutmak ve yeni konseptler geliştirmek adına yoğun çalışmalar yürütüyor. Mevcut sözleşmelerin süresine dikkat ederek, mağaza büyütme, küçültme, açık alan ekleme gibi operasyonları, alışveriş merkezleri faaliyet halindeyken gerçekleştiriyor. Bu sayede, markaların ihtiyaçlarına ve performanslarına göre esnek çözümler sunuluyor.

2023 yılının ilk sekiz ayında, yaklaşık 47 bin metrekarelik alanın kiralanması veya yeniden kiralanması sağlandı. Ayrıca, inşaat aşamasında olan üç yeni projenin kiralama görüşmeleri de hızla ilerliyor.

İşbirliği Yapılan Markalar ve Hizmetler

Bu dönemde imzalanan önemli markalar arasında Boyner, Brandy’s, Brooks Brothers, Calvin Klein, Damat Tween, Dyson, EA7, Gant, Lacoste, Lego, Mediamarkt, Nautica, Network, SPX, Superstep, Teknosa ve Zara yer alıyor. Ayrıca müşterilerin yaşam tarzını yansıtan fonksiyonlara da özel önem veriliyor. Örneğin, Antalya Migros AVM’de bulunan 450 metrekarelik bahçeden oluşan ve dokuz üniteden oluşan alternatif yeme-içme alanı Migros Mood, bunlardan biri olarak öne çıkıyor.

ECE Marketplaces’in Performansı ve Büyüme Grafiği

Alman ECE Marketplaces’in performansı, geçen yıla kıyasla yüzde 30’un üzerinde artış gösterdi. 2023 yılının ilk yarısında, yönetilen alışveriş merkezlerinin 140’ında toplam 1.300 kiralama sözleşmesi imzalanarak yaklaşık 380 bin metrekarelik alan kiralandı. Almanya’daki AVM’lerde ise, aynı dönemde 750 kiralama sözleşmesi ile 250 bin metrekareyi aşan alanlar kiralandı.

ECE Türkiye Hakkında Genel Bilgi

2000 yılında İstanbul’da kurulan ECE Türkiye, yaklaşık 200 alışveriş merkezi ile Avrupa’nın önde gelen alışveriş merkezi yöneticisi şirketi olan Alman ECE Marketplaces’e bağlıdır. Tam kapsamlı hizmet anlayışıyla mimari ve konsept planlama, proje yönetimi, kiralama, AVM ve mülk yönetimi, bütçeleme, finans ve hukuki hizmetleri tek elden sunar. Ayrıca, alışveriş merkezlerini sadece ticari noktalar değil, aynı zamanda çeşitli fonksiyonların entegre edildiği yaşam alanları haline getirir. Bu kapsamda, ortak çalışma alanları, sağlık ve kültür merkezleri, yeme-içme ve eğlence alanları ile marka showroom’larını da bünyesine katmaktadır.

Öne çıkan projeleri arasında İstanbul’daki Marmara Park, Aqua Florya, Palladium Ataşehir ve Beylikdüzü Migros AVM; Eskişehir’deki Espark; Afyonkarahisar’daki Park Afyon; Bursa’daki Sur Yapı Marka; Antalya’daki TerraCity ve Antalya Migros AVM yer alıyor. Ayrıca, Ankara’daki Funda Roma, V Mall İstanbul ve V Metroway projeleri ise uzun vadeli yönetim ve konsept geliştirme aşamasında inşaat halinde bulunuyor.

ECE, Türkiye ve Avrupa’da toplam 55 yılı aşkın tecrübesiyle, yenilikçi konseptleri, güçlü mağaza ve marka karması, müşteri odaklı yaklaşımı ve yüksek performans hedefleriyle perakende sektörünün geleceğine yatırım yapmaya devam ediyor.

ECE Türkiye, 2023 Yılında Kiralama Performansını Güçlendirdi
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Şehir Burada ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!