1. Haberler
  2. Gündem
  3. Vodafone Business ile Dijital Makyaj Deneyimi: ‘Dijital Ayna’ Çözümü

Vodafone Business ile Dijital Makyaj Deneyimi: ‘Dijital Ayna’ Çözümü

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Vodafone Business’ın Yenilikçi ‘Dijital Ayna’ Teknolojisi ile Müşteri Deneyimini Yeniden Tanımlıyoruz

Vodafone Business, dijitalleşme alanında öncü adımlar atmaya devam ederek, kadın girişimciler ve güzellik sektörü müşterileri için devrim niteliğinde bir çözüm sunuyor: ‘Dijital Ayna’. Bu yenilikçi teknoloji sayesinde, kullanıcılar makyajlarını ve güzellik uygulamalarını gerçek zamanlı ve dijital ortamda deneyimleyebiliyorlar. İstenilen renk ve tonlar, makyaj öncesinde makyaj yapılmadan önce anlık görüntü işleme teknolojisi sayesinde müşterilerin yüzüne yansıtılıyor.

Ayrıca, akıllı ekranlar üzerinden tırnak bakımı ve oje simülasyonu yapılabiliyor; cilt analizi ile kişiye özel ürün önerileri sunuluyor. Bu sayede, müşteriler hem zamandan tasarruf ediyor hem de kişiselleştirilmiş güzellik hizmetlerinden faydalanabiliyorlar.

İleri Teknolojilerin Gücüyle Müşteri Deneyimini Artırmak

Vodafone Business, yeni nesil teknolojiler ve IoT platformlarıyla geliştirdiği ‘Dijital Ayna’ çözümünü, Gaziantepli kadın girişimci ve Türkiye’nin ilk Dijital Makeup Artisti İzel Kasap’ın makyaj stüdyosunda hayata geçirdi. Bu inovatif proje, müşterilere makyaj ve güzellik uygulamalarında dijital dönüşümün avantajlarını sunuyor.

Projeye özel kurulan sistemde, IoT platformu ve gelişmiş görüntü işleme teknolojileri kullanılarak, müşteriler kendilerine yapılacak makyajı öncesinden seçebiliyor ve yüzlerinde görebiliyorlar. Bu teknoloji, yeni nesil makyaj atölyesi konseptine uygun hizmetlerin kapılarını aralıyor. Ayrıca, akıllı ekranlar üzerinden gerçekleştirilen tırnak bakımı ve oje simülasyonu, gerçek uygulamalara geçmeden önce müşterilere önceden görsel deneyim sunuyor.

Projenin Başarısı ve Müşteri Memnuniyeti

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, konu hakkında yaptığı açıklamada, “Projemizde 4G IoT M2M teknolojisi ve görüntü işleme yazılımları entegre edilerek, müşterilere akıllı aynalar üzerinden anlık sonuçlar sağlanıyor. Bu sayede, müşteriler istedikleri makyaj renk ve tonlarını yüzlerinde görebiliyor, oje ve cilt analizi gibi hizmetleri deneyimleyebiliyorlar” dedi.

İzel Kasap ise, sürdürülebilirlik ve verimlilik açısından dijitalleşmenin büyük avantajlar sağladığını belirtti. “Dijital ortamda gerçekleştirilen makyaj deneyimi, maliyetleri azaltırken malzeme israfını da minimum seviyeye indiriyor. Özellikle gençler arasında popüler olan makyaj filtreleri, Dijital Ayna ile çok daha gelişmiş ve gerçekçi hale geliyor. Bu teknolojiyi kullanmaya başladıktan sonra müşteri sayımızda %20 artış gözlemledik. Ayrıca, bekleme alanında diğer kullanıcıların da deneyimlemesi, potansiyel müşteri kazanımını ve toplam ciroyu %15 oranında artırdı” ifadelerini kullandı.

Ekstra Teknolojik Destek ve Sürdürülebilirlik

Vodafone Business, Dijital Ayna’nın yanı sıra, RED BOX ile 4G Wifi hizmetlerini misafirlerle buluşturuyor; Red Enerji çözümü ile ise makyaj stüdyosunun dış cephe aydınlatması, ışık sensörleriyle otomatik olarak yönetilerek enerji tasarrufu sağlanıyor. Bu entegre çözümler, müşteri memnuniyetini artırırken işletme maliyetlerini de optimize ediyor.

Vodafone’un Vizyonu ve Toplumsal Katkıları

Avrupa ve Afrika’nın en büyük teknoloji ve iletişim şirketi olan Vodafone, inovasyon ve sürdürülebilirlik alanında yaptığı çalışmalarla fark yaratmaya devam ediyor. 21 ülkede faaliyet gösteren şirket, mobil ve sabit ağlar üzerinden 300 milyondan fazla mobil müşteriye, 28 milyon sabit genişbant müşterisine ve 22 milyon TV abonesine hizmet veriyor. Nesnelerin İnterneti (IoT) alanında dünya lideri olan Vodafone, 150 milyonu aşkın cihaz ve platformu birbirine bağlıyor.

2022 yılında, Afrika’da finansal teknolojilerde devrim yaratan M-Pesa ile bölgenin en büyük finansal hizmet platformu haline gelen Vodafone, karbon emisyonlarını azaltmak ve sürdürülebilir bir gelecek için de çalışmalarını sürdürüyor. 2030 yılına kadar 350 milyon ton karbon salınımını azaltmayı hedefleyen şirket, enerji verimliliği ve geri dönüşüm projeleriyle de çevreye katkı sağlıyor.

Toplumsal ve ekonomik gelişime katkıda bulunmak amacıyla, sağlık, eğitim ve tarım gibi kritik sektörlerde dijitalleşmeyi teşvik ediyor; kamu kurumlarıyla işbirliği yaparak daha temiz ve güvenli şehirler inşa edilmesine destek oluyor. Ayrıca, ürün ve hizmetleriyle KOBİ’lerin dijital dönüşümüne de öncülük ediyor. Kapsayıcı ve eşit erişim ilkesiyle, internete ve dijital becerilere erişimi artırmaya, eğitim, sağlık ve finans alanında fırsatlar sunmaya devam ediyor. Vodafone, çeşitlilik ve kapsayıcılığı iş kültürünün temel taşları olarak benimsiyor ve hiç kimsenin dijitalleşme fırsatlarından mahrum kalmaması için çalışıyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Vodafone Business ile Dijital Makyaj Deneyimi: ‘Dijital Ayna’ Çözümü
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Şehir Burada ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!